Sadašnji glavni dizajner izjavio je da je posebno ponosan na to što je dizajn karoserije automobila usklađen sa najnovijim načelima dizajna Kodo, tako da ostane dovoljno jak da ostvari ciljeve novog dizajna poput snage SUV-a i jedinstva između tri nova nivoa presvlaka za CX-5.
Tsubakiju je dizajn automobila predstavljao prirodan tok karijere. Obožava da crta i uvek su ga privlačili sportski automobili. Za Mazdu je počeo da radi nakon što je video MX-5 i RX-7. Ti automobili su Tsubakiju bili dokaz da kompanija može da dizajnira takvu vrstu automobila kojima se oduvek divio.
U razgovoru o uticajima na njegov dizajn i njegovoj inspiraciji za snažnijim, ali jednostavnijim dizajnom novog modela CX-5, Tsubaki govori o radu u Evropi. Privlačio ga je skandinavski dizajn poput danskog nameštaja i švedskog i finskog staklenog posuđa. Primetio je da ti predmeti imaju iste kvalitete funkcionalnosti, ekstremne jednostavnosti i lepote oblika koje se pronalaze i u japanskim predmetima. Shvata da se tu radi o globalno poznatoj vrednosti lepote.